La nostra historia com a fundació

La Fundació ASTRID 21 va ser constituïda el dia 18 de febrer de 1989 com a Associació i el dia 14 de setembre de 1992 esdevenia Fundació.
Amb data 7 de juny de 1993, s’inscriu i es classifica com a Fundació Privada- Fundació Sí­ndrome de Down de Girona i Comarques ASTRID 21 en el registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, com a Fundació Benèfica de tipus assistencial.
Està inscrita en el Registre d’entitats, Serveis i Establiments Socials amb data de desembre de 1993, en la Secció Entitat Privada d’iniciativa Social amb el nom. de registre EO1826, i amb NIF G/1734935.
L’actual seu social de l’entitat es troba al C. Riera de Mus, 1 de Girona.

Organització

La Fundació ASTRID-21 està integrada per un Patronat, un equip executiu i un equip de professionals. El Patronat fos el màxim òrgan de govern i representació de l’entitat. És el responsable de salvaguardar, interpretar i desenvolupar la voluntat fundacional reflectida als estatuts.

Presentació i antecedents

Fundació privada sense ànim de lucre que té com a objectiu principal que tota persona amb la Sí­ndrome de Down o altre discapacitat psí­quica tingui, com qualsevol altre persona, un lloc a la societat i la seguretat que podrà prosperar i millorar la seva qualitat de vida Es constitueix com associació el 18 de febrer de 1989 i el 14 de setembre de 1992 esdevenia fundació privada i registrada al registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 681

Visió

Una entitat que vol liderar el coneixement i els models d’intervenció amb persones amb la Sí­ndrome de Down i amb discapacitat psí­quica en general Una entitat referent, responsable, que genera coneixement, viabilitat recursos i és eficient. Una entitat respectuosa i compromesa amb els usuaris, les seves famílies i els professionals- Una entitat respectuosa i compromesa amb el medi ambient. Una entitat amb la qual fos fàcil treballar, oberta, transparent, dinàmica, creativa, innovadora i integrada amb l’entorn. Una entitat estructurada, seriosa, solvent i que genera confiança. Una entitat que creu en la complementarietat, les xarxes i l’ètica professional.