Nova edició del Pis Amic 2016/17

El Pis Amic, és un projecte innovador a les comarques gironines perquè és l’únic que promou la convivència entre persones amb Discapacitat Intel·lectual i persones sense discapacitat, permetent d’aquesta manera, la integració plena dels participants en la societat actual. El projecte es basa en la convivència en igualtat de condicions a l’hora de prendre les decisions del seu dia a dia i de responsabilitzar-se de les tasques domèstiques com ara la compra, la neteja i el fet de cuinar. Els coneixements i habilitats apreses de cadascun dels participants es posen al servei del bon funcionament del pis, ja que no s’estableix un ordre jeràrquic, sinó de simetria entre els participants.

Aquest projecte es realitza gràcies a la col·laboració i suport de la Residència d’Estudiants RESA-Montilivi de Girona i a la Universitat de Girona (UdG), que el recolzen des dels seus inicis.