Projecte Construint Oportunitats

El Projecte Construint Oportunitats que porta a terme la Fundació Astrid-21 forma part de la convocatòria d' ajudes econòmiques a projectes de reforç de la empleabilitat de persones joves "Uno a Uno"de la Fundación ONCE i amb el cofinançament del Programa Operatiu de Empleo Juvenil Fons Social Europeu. La iniciativa promourà a persones amb discapacitat intel.lectual, una formació en competències i habilitats en un perfil professional, i seguir oferint situacions d'aprenentage i millorar la seva autoestima personal, social i laboral que permetran fomentar la seva empleabilitat al mercat i entorn laboral ordinari, i en conseqüència millorar la seva qualitat de vida.