"Retrats d'una mirada"

Amb aquesta exposició volem mostrar el Treball que realitzem en el taller de dibuix i pintura del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Astrid 21.

En el taller entenem l’expressió plàstica com a eina de construcció, comprensió i apropiació de l’entorn. És per això que treballem per projectes, afavorint processos d’aprenentatge globals i significatius pels nois i noies. Per estimular l’observació, la curiositat, el fer-se preguntes i respostes. Fem o recollim propostes dels propis nois i noies i posem al seu abast diferents materials i tècniques per tal d’afavorir la plasmació de forma plàstica de les seves observacions i descobertes.

En aquesta ocasió el fil conductor dels treballs és el retrat. El rostre, com a element complex format per diferents òrgans amb múltiples funcions cadascun.

S’han treballat diversos aspectes, el tot i les parts, els fragments, la forma i la funció, i les diferents expressions del rostre. Així com aspectes formals, constructius, plàstics, cognitius i emocionals. Finalment han estat els ulls els que han anat agafant protagonisme, d’aquí el títol d’aquesta exposició.

Ens faria molta il·lusió comptar amb la vostra visita!!!