7a Diada Astrid21

La Fundació ASTRID-21 és una entitat sense ànim de lucre que treballa, des de fa més de 26 anys, pels nens i joves amb la Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals dins l’àmbit de les comarques de Girona, amb l’objectiu d’aconseguir la seva integració a l’escola, al lleure, al treball i a la societat en general.

Les necessitats d’aquest col·lectiu han anat canviant al llarg dels anys, fruit de la seva integració a la societat, adoptant un paper actiu dins ella. Per aquest motiu se’ns obren reptes i projectes nous que alhora ens creen noves necessitats per cobrir part de la seva etapa com a adults.

Per tal de donar a conèixer els nostres projectes i poder complementar el finançament, per dur-los a terme, la Fundació organitza la 7a Diada Astrid-21 amb un sopar al Castell de Sant Gregori el dia 11 d’octubre a les 21h.

Durant la vetllada comptarem amb l'actuació del Grup de Dansa d'Astrid-21 i l'actuació del grup musical Mètode 3.

Ens agradaria molt que ens poguéssiu acompanyar en un acte tant important per la nostra entitat. Cal confirmar al telèfon 972 23 40 19 o al correu electrònic ladiada@fundacioastrid.org abans del 3 d'octubr.e El preu es de 70€ i el pagament es pot fer mitjançant transferència al cc 2100.0002.57.0201427864 de La Caixa.