VII TROBADA DELS AUTOGESTORS

El dia 22 d’octubre tindrà lloc la VII Trobada de grups d’Autogestors de Catalunya a l’Espai Caixa de Girona, organitzada pels grups d’Autogestors Autopodem, de la Fundació Astrid 21 i Trèvol, de la Fundació Ramon Noguera, i amb el suport de Dincat.

El tema d’interès d’enguany és l’autorepresentació, sota el lema de la trobada "Volem decidir. És el nostre futur!" i es portaran a terme diversos tallers de: Sexualitat, Risoteràpia, Vida independent i recerca inclusiva, entre d’altres

Els grups que participaran a la trobada són: Pau i Treva (Fundació MAP), Fundació Estany, Sense fronteres (Centre Assistencial Sant Joan de Déu), Aspronis El Vilar, Vox Nostra (Aura Fundació), Ampans, Ratio, Autogestors d'Igualada de la FAP (Fundació Àuria), Andi (Andi Down Sabadell), Trèvol (Fundació Ramon Noguera), Maresme (Fundació El Maresme), Protagonistes (Associació Sant Tomàs-Parmo), Oasis (Associació Sant Tomàs- Parmo), Autopodem (Fundació Astrid 21), Trenquem barreres (Nostra Fundació Aspros), Sempre endavant (Aprodisca), La nostra veu (Aprodisca)